Моніторинг медичних  закладів м. Добропілля  2020р.

Моніторинг медичних  закладів м. Добропілля  2020р.

Моніторинг медичних  закладів м. Добропілля  2020р.

Моніторинг медичних  закладів м. Добропілля  2020р. Таблиця № 1.

ПитанняДобропільська лікарня інтенсивного лікування Поліклініка №1 Добропільська стоматологічна поліклініка       Добропільський центр первинної медико-санітарної допомоги                  Амбулаторія №2Добропільський ЦПМСД (Амбулаторія № 1,(вул.Молодіжна 6а, Катерина Володимирівна (096)283-71-43)Районний центр первинної медико-санітарної допомоги Добропільської районної ради (вул. Шкільна, 1А) Бикова Марина Олександрівна (050)199-30-84
Наявність пандусів  Пандус  эПандус без поручнівПандус  эПандус  эПандусу нема
Інформація про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності (ст.15 ЗУ «Про доступ до публ. Інф.»):  
Відсутні: Структури, місії, функцій, повноважень, завдань, напрями діяльності
Відсутні: Структури, місії, функцій, повноважень, завдань, напрями діяльності 1 плакат МОЗ «Що варто знати про медреформу медпрацівникам»Відсутні: Структури, місії, функцій, повноважень, завдань, напрями діяльності. 1-й поверх (регістрат.) – 4 стенди охорона праці!Відсутні:
Структури, місії, функцій, повноважень, завдань, напрями діяльності
Відсутні: Структури, місії, функцій, повноважень, завдань, напрями діяльності
Наявна інформація у куточку пацієнта     1-поверх стенд «Медицина для тебе» – про інфекційні захворювання; Реєстратура- контакти горяч.лінії МОЗ, департамент ОДА, міськради, КНП ЛІЛ; права пацієнта (без тлумачення, фото) 1 плакат МОЗ «В Україні розпочалася медреформа»(фото)Права та обов’язки пацієнтів (без тлумачення); правила внутрішнього трудового розпорядку.1-й поверх (регістратура) графік прийому керівниками Дон.ОДА; Ковід,1-й поверх (регістратура) стенд «Інформація для пацієнтів»: Ковід;  14 каб.- для інвалідів, про маски, тел. керівників,  Витяг ЄРДПОУ , акредитаційний сертифікат, Наказ МОЗ № 1467 від 09.08.18 «Про ліцензування медичної практики»
Наявність графіку роботи, правила внутрішнього розпорядкуЄ -великий стенд (хол)Правила внутрішнього розпорядку, графік спеціалістів є (старий)1-й поверх (коридор) -график роботи спеціалістів, график прийому керівників КНПЄ -великий стенд (хол)Відсутнє
Наявність логістичної карти закладу  1-й поверх, хол.ВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнє
Наявність актуального переліку спеціалістів  1-й поверх, хол. великий стендВеликий стенд (хол)1-й поверх (коридор) -график роботи дитячих спеціалістів та інш.1-й поверх, хол. великий стендВідсутнє
Інформація про фінансові ресурси  ВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнє
Перелік та умови отримання послуг)(ст.15 ЗУ «Про доступ до публ. Інф.»):     
Перелік аналізів, діагностик, що виконуються за направленням лікаря (безкоштовно Постанова КМУ № 1138, 504):  ВідсутнєВідсутнє.
Об’ява про безкоштовний прийом дітей добропільської громади (фото)
Перелік послуг Первинної допомоги(ПД);  Перелік послуг Первинної допомоги(ПД);  Плакат НСЗУ «Безоплатні послуги ПМСД»
Порядок отримання пільгових ліків при амбулаторному лікуванні (Постанова КМУ № 1303, програма «Доступні ліки»):  ВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнєПерелік аптечних закладів програми «Доступні ліки»
Перелік наявних ліків, сайт «ЛікиЄ»ВідсутнєВідсутнє1-й поверх (хол)-інформація про наявні ліки та мед засоби (35 позицій, без дати)1-й поверх (хол) – Наявність лікарських засобів та витратних матеріалів для екстреної допомоги (11 назв 2019р. у куточку пацієнта)Перелік наявних ліків станом на 18.03.2019р.
Порядок проведення профілактичних оглядів (Наказ МОЗ № 682, 280)                        Каб№ 4 (форма 086/6, платно відповідно умов НСЗУ) 1-й поверх (коридор)- стенд «Порядок проведення медоглядів водіїв» (Наказ МОЗ/МВСУ № 65/80 від 31.01.13р.), перелік документів, перелік обстеженьВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнє
Наявність інформації про портали НСЗУ («Доступні ліки», «медкарт- 24»,нац.перелік. ліків, Ліки Є, інш. )  2-й поверх – МОЗ «Про медреформу»Плакат МОЗ «Доступні ліки», МОЗ «Про медреформу»1-й поверх (колона) – МОЗ «Доступні ліки», порядок укладання договорів, нац.перелік, горяча лінія МОЗ.Плакат МОЗ «Доступні ліки»- (дрібним шрифтом у кутку без світла); Плакат МОЗ інформація про нац.перелік (3-й поверх,хол)  Пракати НСЗУ «Доступні ліки», «Нац.перелік ліків»
Оголошення про вакантні посади  ВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнє
Нормативно-правові акти, проекти рішень, нормативно-правові засади діяльності (ст.15 ЗУ «Про доступ до публ. Інф.»):     
Перелік платних послуг, рішення компетентного органу  про затвердження вартості платних послуг.( Постанова КМУ № 1138)1-й поверх (коридор) – стенд «Прейскурант цен при профосмотрах» (фото), Наказ № 126 від 30.01.20р. «Прейскурант на платні послуги КНП ДЛІЛ», затверджений дир. КНП В.Д.БобковРішення виконкому № 150 від 20.03.2019р., 277 від 28.05.2019р., 284від 08.07.2020р. Про встановлення тарифів та пільгових категорій населення для безкоштовного обслуговування.ВідсутнєВідсутнєВідсутнє
Інші акти  ВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнєНаказ МОЗ № 1467 від 09.08.18 «Про ліцензування медичної практики»
Порядок подання запиту, система обліку, наявні види інформації, бланки, звітиВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнє
Інформація про механізми та процедури представлення інтересів громадськістюВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнєВідсутнє
Наявність комерційної реклами (у т.р. ліків)Каб.№ 32а –ТОВ «Новая діагностика»ВідсутнєЛабораторія «Брайт-Біо» – аналізиКаб.№ 32а –ТОВ «Нова діагностика»Відсутнє
Висновки:          1.Інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності нема; 2.Порядку представлення інтересів пацієнтів, звіти звернень громадян та запитів нема; 3. Інформації про  використання бюджетних коштів та вакантні посади немає; 4. Є сумнівна інформація про платні послуги;   5.Інформація  у холі 1-го поверху хаотична, різного формату, багато не актуальної інформації не розбірливого друку;     Інформація необхідна для отримання медичних послуг, що надаються за договорами про медичні гарантії та забезпечуються за бюджетні кошти для пацієнтів не доступна.1. Інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності нема; 2.Порядку представлення інтересів пацієнтів, звіти звернень громадян та запитів нема. 3. Є інформація про платні послуги. 4. Інформації про  використання бюджетних коштів та вакантні посади немає;                 Інформація необхідна для отримання медичних послуг, що надаються за договорами про медичні гарантії та забезпечуються за бюджетні кошти для пацієнтів не доступна.1.Інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності нєма; 2. Порядку представлення інтересів пацієнтів  звіти звернень громадян та запитів нема. 3. Інформації про  використання бюджетних коштів та вакантні посади немає; 4.Інформація  у холі 1-го поверху хаотична, різного формату                   Інформація необхідна для отримання медичних послуг, що надаються за договорами про медичні гарантії та забезпечуються за бюджетні кошти для пацієнтів забезпечується частково.1. Інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності є частково. 2.Порядку представлення інтересів пацієнтів, звіти звернень громадян та запитів нема. 3. Інформації про  використання бюджетних коштів та вакантні посади немає 4.Інформація  у холі 1-го поверху хаотична, різного формату, багато не актуальної інформації (4 великих стенди про охорону праці у холі);   Інформація необхідна для отримання медичних послуг, що надаються за договорами про медичні гарантії та забезпечуються за бюджетні кошти для пацієнтів забезпечується частково. Інформації для представлення інтересів пацієнтів нема.1. Інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності частково; Порядку представлення інтересів пацієнтів , звітів звернень громадян та запитів нема. 2. Інформації про  використання бюджетних коштів та вакантні посади немає.   Інформація необхідна для отримання медичних послуг, що надаються за договорами про медичні гарантії та забезпечуються за бюджетні кошти для пацієнтів забезпечується у своїй більшості. Інформації для представлення інтересів пацієнтів нема.
Рекомендації1. Розмістити усю передбачену ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» інформацію на 1-му поверсі медзакладу (хол); 2. Інформацію про захворювання та профілактику («Медиціна для тебе»); плакати НСЗУ слід перемістити у місця очікування, інформацію про порядок отримання послуг слід розмістити на 1-му поверсі для правильного планування маршруту пацієнта)1. Розмістити усю передбачену ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» інформацію у холі медзакладу для правильного планування маршруту пацієнта ; 2. Інформацію про захворювання та профілактику; просвітницькі  плакати НСЗУ, сторонню інформацію (цивільну оборону) слід перемістити у місцях очікування.1. Розмістити усю передбачену ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» інформацію на 1-му поверсі мед закладу (хол); 2. Інформацію про захворювання, охорону праці  та профілактику, просвітницькі плакати НСЗУ слід перемістити у місця очікування, інформацію про порядок отримання послуг слід розмістити на 1-му поверсі для правильного планування маршруту пацієнта)1. Розмістити усю передбачену ст. 15 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» інформацію на 1-му поверсі мед закладу(хол); 2. Інформацію про захворювання та профілактику; плакати НСЗУ слід перемістити у місця очікування, інформацію про порядок отримання послуг слід розмістити на 1-му поверсі для правильного планування маршруту пацієнта) на на явному стенді «Інформація для пацієнтів»: 

Share this post for your friends:

Friend me: